Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
internetovej nákupnej galérie Lunzo.sk
1. Ako vyplýva z Všeobecných obchodných podmienok, je Prevádzkovateľ internetovej galérie spoločnosť Lunzo, s.r.o. sprostredkovateľom predaja tovaru medzi kupujúcim a predávajúcim z Ázie.
2. Reklamovať u Prevádzkovateľa sa nedá:
a) kvalitu a akosť tovaru
b) súlad tovaru so slovenský či európskymi normi a štandardmi
Reklamácia dodaného tovaru (nároky zo zodpovednosti za škodu spôsobenú chybou tovaru) rieši Kupujúci samostatne priamo s Dodávateľom tovaru.
3. U prevádzkovateľa je možné reklamovať:
a) nedodanie tovaru
b) oneskorenie s dodaním tovaru
4. U nedodanie tovaru je možno riešiť reklamáciu:
a) výzvou na opätovné objednanie tovaru; Prevádzkovateľ na svoje náklady objedná tovar opätovne,
b) výzvou na vrátenie peňazí s uvedením čísla účtu, na ktorý majú byť peniaze vrátené.
5. Pri oneskorení s dodaním tovaru o viac ako šesťdesiat dní je možné podať reklamáciu:
t.j. podať výzvu na vrátenie peňazí s uvedením čísla účtu, na ktorý majú byť peniaze vrátené.
6. Reklamovať možno e-mailom: info@lunzo.sk alebo písomne na adresu Lunzo.sk, Zbrojnická 1, 301 00 Plzeň, Česká republika.
Reklamácia sa podáva na riadne a čitateľne vyplnenej Reklamačným protokolu.
7. Prevádzkovateľ o reklamácii rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu poskytnutej služby. Maximálna lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní.
8. U oprávnených reklamácií sa prevádzkovateľ zaväzuje vrátiť peniaze na účet uvedený v reklamácii do piatich pracovných dní po vybavení reklamácie. Peniaze nemožno vrátiť v hotovosti, iba prevodom na účet.