FAQ: Často kladené otázky

Úvodná strana Často kladené otázky

PRED OBJEDNANÍM


Ako si môžem na lunzo.sk objednať?

Vložte požadovaný produkt do nákupného košíka. Následne prejdite do nákupného košíka.
Po kliknutí na tlačidlo DOPRAVA A PLATBA uvidíte zvolený spôsob dopravy a platby. Po kliknutí na tlačidlo DODACIE ÚDAJE zadajte svoje kontaktné údaje, doručovaciu a fakturačnú adresu.
Objednávku vykonáte kliknutím na tlačidlo ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU PLATBY.


Prečo je u každého produktu uvedený predajca? 

Lunzo.sk je prevádzkovateľ Marketplace platformy. To znamená, že u nás nakúpite priamo od vybraných Predávajúcich a my Vám ako Kupujúcemu nákup sprostredkujeme. Preto je u každého produktu predajca uvedený. Tovar obdržíte priamo od vybraného predajcu.


Aká je doba dodania? 

Každý predajca má odlišnú dobu dodania, ale obvyklá doba dodania je 5 - 20 dní od zaplatenia Vašej objednávky.


Je možné expresné doručenie?

Doručenie objednávky z Marketplace Lunzo.sk bohužiaľ v súčasnej dobe nie je prostredníctvom expresného doručenia možné. Žiadny z predajcov aktuálne tento typ doručenia neponúka.


Chcem si objednať na dobierku. Je to možné?

Bohužiaľ platba na dobierku nie je možná, pretože všetci Predávajúci na našej Marketplace platforme majú sklady v zahraničí. Ponúkame nasledujúce platby: Prevodom na účet, Kartou online, Google Pay a PayPal. Nemusíte mať ale obavy.
Garantujeme bezproblémový nákup, pokiaľ by Vám tovar od predajcu nebol doručený do nami garantovanej lehoty, budú Vám samozrejme z našej strany vrátené peniaze.
 


PO OBJEDNANÍ



V akom stave je má objednávka a kedy mi dorazí? 

Ohľadne stavu Vašej objednávky nás neváhajte kontaktovať na náš e-mail info@lunzo.sk a naša zákaznícka podpora Vám poskytneme všetky informácie. 


Ako mi bude zásielka doručená?

Objednávka bude doručená priamo na Vašu adresu. Objednávky sú doručované najčastejšie prostredníctvom Slovenskej pošty, v prípade drobnejších zásielok bude zásielka vložená do domovej schránky. Objemnejšie či ťažšie zásielky môžu byť doručené DHL, DPD, UPS alebo GLS. Je potrebné uviesť, že nie je možné zvoliť prepravnú spoločnosť. Záleží na danom predajcovi, akú prepravnú spoločnosť využíva.
Pokiaľ chcete vedieť, akú prepravnú spoločnosť využíva Vami vybraný predajca, neváhajte nás kontaktovať e-mailom: info@lunzo.sk


Ako môžem vrátiť svoju objednávku? 

Po včasnom písomnom odvolaní môžete tovar vrátiť predajcovi (predajca nie je Lunzo.sk).
Viac informácií nájdete v článku Zrušenie a vrátenie.


Môžem sledovať stav svojej objednávky? 

Kontaktujte našu zákaznícku podporu na e-maile: info@lunzo.sk
V prípade, že už budeme mať sledovacie číslo od Vami vybraného predajcu k dispozícii, radi Vám ho poskytneme.

 

 PROBLÉM S OBJEDNÁVKOU



Prečo stále dostávam upomienky na úhradu objednávky, keď bola objednávka zaplatená?

Pokiaľ bola z Vašej strany platba vykonaná pred viac ako 3 dňami, zašlite nám prosím na náš e-mail info@lunzo.sk číslo Vášho účtu, z ktorého bola platba vykonaná, aby sme mohli Vašu platbu ručne dohľadať.
Pravdepodobne muselo dôjsť k chybe pri zadávaní platobných údajov, najčastejšie zadaní zlého variabilného symbolu alebo jeho úplné vynechanie.
Nemajte však obavy, Vašu platbu dohľadáme bez problémov podľa čísla účtu, z ktorého bola platba zaslaná.


Ako mám postupovať, keď mi tovar nebol doručený?

Ako marketplace platforma garantujeme bezproblémový nákup. Garantujeme doručenie tovaru zo strany predajcu do 120 dní od zaplatenia Vašej objednávky, tým sa rozumie dátum prijatia Vašej platby na náš bankový účet.
Pokiaľ Vám tovar nebol doručený v nami garantovanej lehote, informujte nás o tejto skutočnosti na e-mail: info@lunzo.sk


Tovar mi prišiel poškodený. Ako mám postupovať? 

V prípade, že Vám tovar bol doručený poškodený, nám zašlite fotografie tovaru, na ktorých je poškodenie viditeľné a fotografiu pôvodného obalu, v ktorom Vám bol tovar doručený. Všetko zašlite na náš e-mail: info@lunzo.sk


Bol mi doručený iný tovar. Ako mám postupovať?

V prípade, že Vám bol doručený iný tovar ako bol objednaný, nám zašlite fotografie tovaru a pôvodného obalu, v ktorom bol tovar doručený. Všetko zašlite na náš e-mail: info@lunzo.sk


Veľkosť mi nesedí a chcem ju vymeniť. Ako mám postupovať?

V prípade, že Vám nesadla Vami vybraná veľkosť, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu info@lunzo.sk a uveďte, o akú veľkosť máte záujem.
Zákaznícka podpora Vám oznámi presné inštrukcie, ako v prípade výmeny veľkosti postupovať.