Úvodná strana Úvodná strana Chcem si zobraziť potvrdzovací e-mail

Chcem si zobraziť potvrdzovací e-mail

Keď dokončíte objednávku, posielame vám niekoľko typov správ:

  1. Potvrdenie prijatia objednávky – krátko po nákupe príde e-mail s poďakovaním a číslom objednávky.
  2. Informácia o platbe – akonáhle sa platba správne spracuje, dostanete správu, že objednávka je uhradená a čoskoro bude odovzdaná na odoslanie.
  3. Oznámenie o odoslaní – po odovzdaní tovaru dopravcovi dostanete e-mail s informáciou, že balík je na ceste. Ak je objednávka rozdelená medzi viacerých predajcov, môžete dostať viac oznámení.

Čo robiť, ak e-mail nepríde?

Niekedy sa môže stať, že potvrdenie nenájdete v doručenej pošte. Najčastejšie riešenia:

  • pozrite sa do priečinka Spam alebo Nevyžiadaná pošta,
  • v Gmaile skontrolujte aj karty Sociálne a Propagácie,
  • pridajte si adresu info@lunzo.sk medzi dôveryhodné kontakty.
 

Keď e-mail stále nemáte:

Ak ani po kontrole priečinkov správu nenájdete, napíšte nám na info@lunzo.sk. Rýchlo overíme, či objednávka prebehla správne. Odporúčame nevytvárať novú objednávku, kým vám nepotvrdíme stav tej pôvodnej.