Ako zistiť stav svojej objednávky:
- Pozrite sa do e-mailu s potvrdením o odoslaní. Nájdete tam odhadovaný termín doručenia.
- Ak už uplynula obvyklá dodacia doba a tovar stále nemáte, napíšte nám prosím na info@lunzo.sk.
Malý tip: Skôr než sa na nás obrátite, skúste sa ešte popýtať u susedov alebo na miestnej pošte. V niektorých krajinách je totiž bežné, že sa balík po odovzdaní miestnej pošte vyzdvihuje na zbernom mieste.
Nedorazil mi e-mail s potvrdením o odoslaní
Je možné, že objednávka zatiaľ ešte nebola expedovaná. Ak už mal byť termín odoslania prekročený, napíšte nám na info@lunzo.sk a zistíme aktuálny stav.
Skontrolujte tiež priečinok spam/nevyžiadaná pošta. Ak ani tam e-mail od nás nenájdete, je možné, že pri nákupe bola zadaná nesprávna e-mailová adresa. V takom prípade nám napíšte na info@lunzo.sk a radi vám pomôžeme problém vyriešiť.
Zadali ste nesprávnu alebo neúplnú adresu?
Pre úspešné doručenie je potrebné, aby bola adresa vyplnená správne a úplne. Ak chýbajú údaje alebo dôjde k chybe, môže sa zásielka oneskoriť, vrátiť späť k odosielateľovi alebo sa dokonca stratiť. Ak zistíte, že bola zadaná nesprávna adresa, postupujte podľa týchto inštrukcií:
- Čo najskôr napíšte na info@lunzo.sk a uveďte správnu adresu. Pozrieme sa, či je u dopravcu ešte možné vykonať zmenu.
- Ak bola adresa zadaná nesprávne a zásielka sa stratí, nie je možné žiadať o vrátenie peňazí.
- Ak ste uviedli adresu, ktorá je síce platná, ale nie je vaša, zásielka bude doručená tam a je na vás, aby ste si tovar zabezpečili.
- V prípade, že predajca odošle tovar znova na opravenú adresu, hradíte opätovné náklady vy. Ak opätovné odoslanie nebude možné, budú vám vrátené peniaze za objednaný tovar.